26 enero 2014

MADLENKA VIAXA A CASA!

Ola amiguiños e amiguiñas!
Aquí estou de novo para seguir axudándovos a coñecer o mundo da miña man. 
Esta vez...estou realmente emocionada: viaxamos ao meu continente!!! AMÉRICA DO NORTE!!
Xa veredes cando cheguemos a Nova Iork...ai miña terriña!
En Carrio xa están investigando e mirade caaaaanta información recadaron en tan poucos días!

 Pedro e Alba explicaron de forma estupenda aspectos relacionados con CANADÁ: onde está, que moeda usan... Ademáis Alba fixo un resumo sobre as bandeiras de varios paises, falounos do presidente de EEUU e do símbolo máis representativo: a Estatua da Liberdade.


 Bruno tamén trouxo información acerca de Canadá, a súa bandeira e símbolo e Zeltia sobre a estación do metro City Hall de Nova York, estación de metro moi elegante arquitectónicamente falando. Interesante todo porque o explicaron moi ben.



No hay comentarios: