19 enero 2008

XA TEMOS FOTOS NO BLOG!!!


Xa están listas as fotos d@s nen@s. Para poder velas tedes que pinchar nos apartados do lado dereito do blog. En cada carpeta aparecen as fotos relativas á temática da mesma. Espero que vos gusten!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

OLA COMPI!!
XENIAL O DAS FOTOS, ENCÁNTAME.
TES UN BLOG MOI CHULO, ES UNHA XENIA!!
CO TEMPO, E SE ME ENSINAS, TAMÉN NÓS METEREMOS AS NOSAS.


PAZENZA COMIGO!!! JAJAJA!!!

Anónimo dijo...

hola saleta somos pili e rosa as mamas de ivan e naiara, gustounos moito o teu blog.

Saleta dijo...

Gracias Pili, Gracias Rosa!!! Así podedes ver as cousiñas que van facendo @s nen@s e tamén que eles mesmos se vexan. Estou moi contenta con tod@s e con vos tamén. Gracias pola vosa colaboración e axuda!!!

Anónimo dijo...

HOLA SALETA. SOMOS SONIA Y CATHY DE LA TIENDA, Y HELENA, TÍAS Y MADRE DE UXÍA. ESTAMOS MUY CONTENTAS DE ESTRENARNOS EN TU BLOG Y VER VUESTRAS FOTOS. TAMBIÉN OS HEMOS ENVIADO LAS QUE TENÍAMOS NOSOTRAS Y PARA QUE PODÁIS DISFRUTARLAS TOD@S. MUCHOS SALUDOS Y BESIÑOS. HASTA PRONTO.

Saleta dijo...

Hola Helena, Cathy y Sonia. Gracias por visitar el blog, que más que mio es de los peques, ya que sin ell@s y vuestra colaboración nada de esto seria posible. Estuve mirando las fotos y es cierto, Uxía sale en muy pocas!!! En muchas ocasiones, fijaros que estaba merendando y luego que faltó varios días pero no os preocupeis que intentaré cogerla más veces. En cuanto pueda cuelgo las que me pasasteis y espero que os gusten las que saqué hoy, aunque no estaba muy allá... Bo entroido y hasta el miércoles!!

Anónimo dijo...

Eres unha pasada. ¡oxalá todas as mestras fosen coma ti!
NORABOA...SIGUE ASÍ